Vybrané případové studie
Získaná ocenění
2021 Best eLearning & HR Management Solutions Provider
Ve vývoji nezahálíme a navazujeme na úspěšný rok 2020.
Považujeme za velký úspěch, že se naší společnosti podařilo i v roce 2021 obhájit prestižní ocenění magazínu Corporate Vision v kategorii Best eLearning & HR Management Solutions Provider ve střední Evropě.
Považujeme za velký úspěch, že se naší společnosti podařilo i v roce 2021 obhájit prestižní ocenění magazínu Corporate Vision v kategorii Best eLearning & HR Management Solutions Provider ve střední Evropě.
2020 Best eLearning & HR Management Solutions Provider
Vyjímečné a skutečně úspěšné řešení musí mít jasnou vizi a udávat trendy.
I díky tomu naše společnost Kontis získala prestižní ocenění magazínu Corporate Vision v kategorii Best eLearning & HR Management Solutions Provider ve střední Evropě za rok 2020.
I díky tomu naše společnost Kontis získala prestižní ocenění magazínu Corporate Vision v kategorii Best eLearning & HR Management Solutions Provider ve střední Evropě za rok 2020.
HR Excellence Award
Projekt "Virtuální univerzita O2 Czech Republic", jehož jsme technologickým dodavatelem, byl oceněn prestižní cenou HR Excellence Award, nejprestižnějším oceněním odborné personalistické veřejnosti v Česku.
Křišťálový disk
Systém iTutor získal prestižní cenu Křišťálový disk za nejlepší produkt v oblasti vzdělávání.
HR Oscar
Projekt "Elektronické vzdelávanie - zajtrajšok je už dnes", jehož jsme technologickým dodavatelem, byl oceněn cenou HR Oscar, nejprestižnějším oceněním udělovaným odbornou personalistickou veřejností na Slovensku. Implementace iTutor umožnila komplexní řízení celého procesu vzdělávání pro velkou cílovou skupinu (více jak 4 400 zaměstnanců) a zavedení koncepčně řízeného vzdělávání s důrazem na cílený rozvoj podporující strategické úlohy a cíle firmy. Zavedením iTutor získal Slovak Telekom plně elektronizované plánování, schvalování, evidenci a realizaci vzdělávání, jehož důležitou a organickou součástí se stal e-learning.
Implementace platformy iTutor
Finance
Telco
Energetika
Doprava
Zdraví
Dr.Max hostovaná verze iTutor pro síť lékáren integrovaná s HR systémem. |
GEHE Pharma hosting LMS iTutor pro firemní vzdělávání. |
Magic Smile Academy hosting systému iTutor pro vzdělávání zubních laborantů. |
Lázně Darkov hosting systému iTutor. |
PharmaSwiss implementace LMS iTutor v cloudu pro vzdělávání a pravidelné testování členů prodejní sítě. |
Pro Diagnostic Group LMS iTutor v cloudu pro vzdělávání zaměstnanců. |
Roche implementace vývojového nástroje iPublisher. |
Sandoz hostovaná verze iTutor, vývoj obsahu pro farmaceutickou oblast. |
UKF v Nitře LMS pro 205 uživatelů. |
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR LMS iTutor spolu s autorským nástrojem CDS/Publisher pro snadnou tvorbu a distribuci kvalitního e-learningového vzdělávání všem zaměstnancům. |
Obchod
Výroba
Služby
Vzdělávání
Další obory
e-kurzy
ČEZ - Řízení kvality
ČEZ - Řízení kvality
Kurz školí zaměstnance ČEZ, jak řídit kvalitu. Aby se potřebné informace dostali k zaměstnanci formou, která bude dobře zapamatovatelná, a kterou si lehce spojí se svou praxí, je kurz vystaven jako série simulací reálných situací, s kterými se zaměstnanec střetává v zaměstnání. Simulace jsou propojeny s teorií, kde student může čerpat informace pro zvládnutí simulace. Každá scéna dále obsahuje řadu cvičení, kde si student ověřuje své znalosti. Více o e-learning v ČEZ v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČEZ dodali obsahové podklady ke kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhled postav a prostředí, aby co nejvíce odpovídalo realitě v ČEZ. Návrhy postav, prostředí i scén prošly schvalovacím procesem, kde se různí pracovníci ČEZ z různých oblastí mohli vyjádřit ke konečné podobě a tím ji ovlivnit. Nakonec pracovníci Kontis kurz technicky zpracovali do výsledných animací.
Kurz školí zaměstnance ČEZ, jak řídit kvalitu. Aby se potřebné informace dostali k zaměstnanci formou, která bude dobře zapamatovatelná, a kterou si lehce spojí se svou praxí, je kurz vystaven jako série simulací reálných situací, s kterými se zaměstnanec střetává v zaměstnání. Simulace jsou propojeny s teorií, kde student může čerpat informace pro zvládnutí simulace. Každá scéna dále obsahuje řadu cvičení, kde si student ověřuje své znalosti. Více o e-learning v ČEZ v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČEZ dodali obsahové podklady ke kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhled postav a prostředí, aby co nejvíce odpovídalo realitě v ČEZ. Návrhy postav, prostředí i scén prošly schvalovacím procesem, kde se různí pracovníci ČEZ z různých oblastí mohli vyjádřit ke konečné podobě a tím ji ovlivnit. Nakonec pracovníci Kontis kurz technicky zpracovali do výsledných animací.
ČSOB - Zpětná vazba
ČSOB - Zpětná vazba
Tento videokurz zaměstnancům ČSOB pomocí krátkých filmových scének názorně předvádí, jak správně reagovat ve vypjatých situacích a jak správně poskytovat zpětnou vazbu. Jednotlivé scény kurzu rekonstruují reálné každodenní situace, které nastávají při nevhodné komunikaci s nadřízenými pracovníky, kolegy, ale i podřízenými. Cílem videokurzu je naučit zaměstnance ČSOB poskytovat správnou zpětnou vazbu na nevhodnou komunikaci či chování a vytvářet tak příjemné pracovní prostředí. Více o e-learning v ČSOB v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČSOB dodali video materiály, scény kurzu byly natáčeny přímo v prostředí ČSOB. Kontis navrhl design a ovládání celého kurzu a zabezpečil technické zpracování kurzu v týmovém prostředí CDS/Publisher.
Tento videokurz zaměstnancům ČSOB pomocí krátkých filmových scének názorně předvádí, jak správně reagovat ve vypjatých situacích a jak správně poskytovat zpětnou vazbu. Jednotlivé scény kurzu rekonstruují reálné každodenní situace, které nastávají při nevhodné komunikaci s nadřízenými pracovníky, kolegy, ale i podřízenými. Cílem videokurzu je naučit zaměstnance ČSOB poskytovat správnou zpětnou vazbu na nevhodnou komunikaci či chování a vytvářet tak příjemné pracovní prostředí. Více o e-learning v ČSOB v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČSOB dodali video materiály, scény kurzu byly natáčeny přímo v prostředí ČSOB. Kontis navrhl design a ovládání celého kurzu a zabezpečil technické zpracování kurzu v týmovém prostředí CDS/Publisher.
ČSOB - Vyřizování stížností
ČSOB - Vyřizování stížností
Kurz je určen k vyškolení pracovníků na pobočkách ČSOB. Animovaný kurz názorně ukazuje, jak by se zkušený a proklientský zaměstnanec ČSOB měl zachovat v případě stížnosti neklienta ČSOB a jak tuto stížnost v ideálním případě přeměnit na příležitost získat nového klienta. Student aktivně zasahuje do vývoje příběhu a může si tak vyzkoušet, jak by v modelové situaci uspěl. Více o e-learning v ČSOB v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČSOB dodali základní scénář a dialogy příběhu. Podle požadavků ČSOB navrhl tým grafiků a animátorů společnosti Kontis jednotlivé postavy vystupující v příběhu. Podle skutečných interiérů ČSOB pak bylo graficky zpracováno i prostředí, do kterého byly tyto postavy zasazeny. Kurz je zpracován jako Flash dokument komunikující podle SCORM standardu.
Kurz je určen k vyškolení pracovníků na pobočkách ČSOB. Animovaný kurz názorně ukazuje, jak by se zkušený a proklientský zaměstnanec ČSOB měl zachovat v případě stížnosti neklienta ČSOB a jak tuto stížnost v ideálním případě přeměnit na příležitost získat nového klienta. Student aktivně zasahuje do vývoje příběhu a může si tak vyzkoušet, jak by v modelové situaci uspěl. Více o e-learning v ČSOB v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČSOB dodali základní scénář a dialogy příběhu. Podle požadavků ČSOB navrhl tým grafiků a animátorů společnosti Kontis jednotlivé postavy vystupující v příběhu. Podle skutečných interiérů ČSOB pak bylo graficky zpracováno i prostředí, do kterého byly tyto postavy zasazeny. Kurz je zpracován jako Flash dokument komunikující podle SCORM standardu.
Poštovní spořitelna - jednání s klienty
Poštovní spořitelna - jednání s klienty
Kurz školí zaměstnance Poštovní spořitelny, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků a jak poskytovat služby tak, aby se klient rychle dobral svého cíle a odešel spokojený. Aby se potřebné informace dostaly k zaměstnanci formou, která bude dobře zapamatovatelná, a kterou si lehce spojí se svou praxí, je kurz vystaven jako série simulací. V jednotlivých scénách jsou simulovány úkony, které zaměstnanci běžně provádí na pobočce, jako např. změna kontaktní adresy. Zaměstnanec může v simulacích dělat různá rozhodnutí a ověřit si, jak budou reagovat klienti a jaký budou mít tato rozhodnutí vliv na výslednou spokojenost zákazníka.
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Poštovní spořitelny dodali obsahové podklady ke kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhled postav a prostředí, aby co nejvíce odpovídalo realitě v Poštovní spořitelně. Návrhy postav, prostředí i scén prošly schvalovacím procesem, kde se různí pracovníci Poštovní spořitelny z různých oblastí mohli vyjádřit ke konečné podobě a tím ji ovlivnit. Nakonec pracovníci Kontis kurz technicky zpracovali do výsledných animací.
Kurz školí zaměstnance Poštovní spořitelny, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků a jak poskytovat služby tak, aby se klient rychle dobral svého cíle a odešel spokojený. Aby se potřebné informace dostaly k zaměstnanci formou, která bude dobře zapamatovatelná, a kterou si lehce spojí se svou praxí, je kurz vystaven jako série simulací. V jednotlivých scénách jsou simulovány úkony, které zaměstnanci běžně provádí na pobočce, jako např. změna kontaktní adresy. Zaměstnanec může v simulacích dělat různá rozhodnutí a ověřit si, jak budou reagovat klienti a jaký budou mít tato rozhodnutí vliv na výslednou spokojenost zákazníka.
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Poštovní spořitelny dodali obsahové podklady ke kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhled postav a prostředí, aby co nejvíce odpovídalo realitě v Poštovní spořitelně. Návrhy postav, prostředí i scén prošly schvalovacím procesem, kde se různí pracovníci Poštovní spořitelny z různých oblastí mohli vyjádřit ke konečné podobě a tím ji ovlivnit. Nakonec pracovníci Kontis kurz technicky zpracovali do výsledných animací.
Makro ČR - Vítejte v Makru
Makro ČR - Vítejte v Makru
Kurz Vítejte v Makru slouží ke komplexnímu zaškolení nově příchozích zaměstnanců. V animovaném příběhu prochází nový zaměstnanec postupně společností. Na úvod je seznámen pomocí videí, fotek a zvukového doprovodu s firmou v mezinárodním kontextu, s vizemi, misemi a hodnotami společnosti. Student plní různé interaktivní úkoly a odpovídá na dotazy, aby byl zatažen do výkladu. Poté je nový zaměstnanec seznámen s personalistkou a s typickým zákazníkem. Společně pak prochází celou společnost a seznamují se s jejím provozem z pohledu zaměstnance i zákazníka. Vše je doplněno interaktivními cvičeními, nástoji jako je mapa společnosti, slovník slangu v Makru, či rejstřík pojmů.
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a způsob výkladu. Poté společně s pracovníky Makro zkompletovali obsah kurzu, který byl popsán formou podrobné analýzy. Součástí analýzy byl Obchodní model specifikující ceny, termíny a smluvní podmínky, Uživatelský model obsahující návrhy postaviček a scén, scénáře užití, storyboardy příběhu a kompletní obsah. Na základě analýzy byl poté kurz vyvinut pracovníky Kontis, přičemž vývoj trval cca 2 měsíce a 4 členný produkční tým tvořili programátoři, grafici a animátoři. Jako vývojový nástroj vzhledem k velkému množství vektorových animací byl zvolen Adobe Flash, do kterého Kontis doprogramoval potřebnou SCORM komunikaci, aby kurz mohl být řízen v LMS iTutor, který Makro používá.
Kurz Vítejte v Makru slouží ke komplexnímu zaškolení nově příchozích zaměstnanců. V animovaném příběhu prochází nový zaměstnanec postupně společností. Na úvod je seznámen pomocí videí, fotek a zvukového doprovodu s firmou v mezinárodním kontextu, s vizemi, misemi a hodnotami společnosti. Student plní různé interaktivní úkoly a odpovídá na dotazy, aby byl zatažen do výkladu. Poté je nový zaměstnanec seznámen s personalistkou a s typickým zákazníkem. Společně pak prochází celou společnost a seznamují se s jejím provozem z pohledu zaměstnance i zákazníka. Vše je doplněno interaktivními cvičeními, nástoji jako je mapa společnosti, slovník slangu v Makru, či rejstřík pojmů.
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a způsob výkladu. Poté společně s pracovníky Makro zkompletovali obsah kurzu, který byl popsán formou podrobné analýzy. Součástí analýzy byl Obchodní model specifikující ceny, termíny a smluvní podmínky, Uživatelský model obsahující návrhy postaviček a scén, scénáře užití, storyboardy příběhu a kompletní obsah. Na základě analýzy byl poté kurz vyvinut pracovníky Kontis, přičemž vývoj trval cca 2 měsíce a 4 členný produkční tým tvořili programátoři, grafici a animátoři. Jako vývojový nástroj vzhledem k velkému množství vektorových animací byl zvolen Adobe Flash, do kterého Kontis doprogramoval potřebnou SCORM komunikaci, aby kurz mohl být řízen v LMS iTutor, který Makro používá.
Linet Latera
Linet Latera
Kurz je určen k vyškolení dceřiných poboček, obchodních partnerů a jejich zaměstnanců pro produkt Linet Latera, což je nemocniční lůžko omezující proleženiny a usnadňující práci nemocničních sester. Linet zvolil pro školení svých obchodních partnerů v celém světě e-learningové řešení proto, že jeho cílem bylo nejen efektivně a důkladně proškolit obchodní partnery prostřednictvím kurzů vytvořených na míru, ale zároveň i získat potřebnou zpětnou vazbu. A to vše bez zbytečných finančních i časových ztrát. Kontis zakázkově vytvořil pro Linet desítky kurzů pro jeho produkty v jazykových mutacích angličtina, němčina, francouzština či španělština. Více o e-learning v Linet v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Linet dodali obsahové podklady ke kurzu, na jejichž základě pracovníci Kontis zpracovali výukové strategie a kompletně kurz technicky vyrobili včetně zajištění zvukového zpracování do všech požadovaných jazykových mutací. Kurz byl vyvinut v týmovém prostředí iTutor CDS/Publisher, které umožnilo pracovníkům Linet flexibilně zapracovávat připomínky k vyráběnému kurzu. Výsledně byl kurz pomocí LMS iTutor zpřístupněn dceřiným pobočkám a obchodním partnerům Linet po celém světě, kde ho denně využívají ke své práci.
Kurz je určen k vyškolení dceřiných poboček, obchodních partnerů a jejich zaměstnanců pro produkt Linet Latera, což je nemocniční lůžko omezující proleženiny a usnadňující práci nemocničních sester. Linet zvolil pro školení svých obchodních partnerů v celém světě e-learningové řešení proto, že jeho cílem bylo nejen efektivně a důkladně proškolit obchodní partnery prostřednictvím kurzů vytvořených na míru, ale zároveň i získat potřebnou zpětnou vazbu. A to vše bez zbytečných finančních i časových ztrát. Kontis zakázkově vytvořil pro Linet desítky kurzů pro jeho produkty v jazykových mutacích angličtina, němčina, francouzština či španělština. Více o e-learning v Linet v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Linet dodali obsahové podklady ke kurzu, na jejichž základě pracovníci Kontis zpracovali výukové strategie a kompletně kurz technicky vyrobili včetně zajištění zvukového zpracování do všech požadovaných jazykových mutací. Kurz byl vyvinut v týmovém prostředí iTutor CDS/Publisher, které umožnilo pracovníkům Linet flexibilně zapracovávat připomínky k vyráběnému kurzu. Výsledně byl kurz pomocí LMS iTutor zpřístupněn dceřiným pobočkám a obchodním partnerům Linet po celém světě, kde ho denně využívají ke své práci.
ČEZ - zpětná vazba
ČEZ - zpětná vazba
Ukázka, jak jednoduše převést původně PDF materiál o poskytování zpětné vazby do graficky zajímavého a částečně interaktivního řešení, které zvýší zapamatovatelnost takovéhoto dokumentu. Více o e-learning v ČEZ v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČEZ dodali dokument, pracovníci Kontis provedli technické zpracování a umístění do LMS iTutor, který poskytuje zpětnou vazbu o studiu dokumentu jednotlivými zaměstnanci.
Ukázka, jak jednoduše převést původně PDF materiál o poskytování zpětné vazby do graficky zajímavého a částečně interaktivního řešení, které zvýší zapamatovatelnost takovéhoto dokumentu. Více o e-learning v ČEZ v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci ČEZ dodali dokument, pracovníci Kontis provedli technické zpracování a umístění do LMS iTutor, který poskytuje zpětnou vazbu o studiu dokumentu jednotlivými zaměstnanci.
McDonalds - Příprava nápojů
McDonalds - Příprava nápojů
Kurz McDonalds slouží k výuce zaměstnanců McDonalds a provozovatelů licence McDonalds. Kurz v celkem 22 samostatných lekcích, indexu a v závěrečném testu vyučuje činnosti a znalosti potřebné pro provoz restaurací McDonalds. Každá lekce obsahuje vždy multimediální výklad s řadou animací, ukázek postupů a s testováním. Všechny lekce mají jednotný vzhled pozměněný vždy jen o montáže specifické danému tématu, a jednotné ovládání. Kurzy jsou provozovány na jednotlivých restauracích, kde dokáží pracovat i v módu off-line. V tomto módu generují kriptované soubory s interakcemi studena, které jsou automaticky zasílány pomocí mailu do centrálního řídícího systému iTutor, kde jsou automaticky zpracovány. Tento provoz přináší cenově vhodné řešení pro restaurace, které jsou připojeny k centrále pomocí ISDN a on-line napojení by přinášelo vyšší finanční zátěž. Více o e-learning v McDonalds v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Dodavatelem obsahu je společnost McDonalds, společnost Kontis je technickým zpracovatelem. Společnost Kontis po dodání obsahu vytvořila analýzu dle normy MCS. Součástí analýzy byl Obchodní model specifikující ceny, termíny, model ROI a smluvní podmínky, Uživatelský model obsahující návrhy obrazovek a animací postupů, scénáře užití a kompletní obsah a Technologický model, specifikující použití technologie, požadavky na koncové stanice a požadavky na server. 4 členný produkční tým tvořili programátoři, grafici a animátoři. Jako vývojový nástroj byl zvolen ToolBook II Instructor a části výkladu a animace jsou dělány v Adobe Flash. Součástí dodání bylo i zakázkové upravení systému iTutor pro automatizaci příjmu kriptovaných off-line souborů z interakcemi studentů, které vznikají na jednotlivých restauracích
Kurz McDonalds slouží k výuce zaměstnanců McDonalds a provozovatelů licence McDonalds. Kurz v celkem 22 samostatných lekcích, indexu a v závěrečném testu vyučuje činnosti a znalosti potřebné pro provoz restaurací McDonalds. Každá lekce obsahuje vždy multimediální výklad s řadou animací, ukázek postupů a s testováním. Všechny lekce mají jednotný vzhled pozměněný vždy jen o montáže specifické danému tématu, a jednotné ovládání. Kurzy jsou provozovány na jednotlivých restauracích, kde dokáží pracovat i v módu off-line. V tomto módu generují kriptované soubory s interakcemi studena, které jsou automaticky zasílány pomocí mailu do centrálního řídícího systému iTutor, kde jsou automaticky zpracovány. Tento provoz přináší cenově vhodné řešení pro restaurace, které jsou připojeny k centrále pomocí ISDN a on-line napojení by přinášelo vyšší finanční zátěž. Více o e-learning v McDonalds v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Dodavatelem obsahu je společnost McDonalds, společnost Kontis je technickým zpracovatelem. Společnost Kontis po dodání obsahu vytvořila analýzu dle normy MCS. Součástí analýzy byl Obchodní model specifikující ceny, termíny, model ROI a smluvní podmínky, Uživatelský model obsahující návrhy obrazovek a animací postupů, scénáře užití a kompletní obsah a Technologický model, specifikující použití technologie, požadavky na koncové stanice a požadavky na server. 4 členný produkční tým tvořili programátoři, grafici a animátoři. Jako vývojový nástroj byl zvolen ToolBook II Instructor a části výkladu a animace jsou dělány v Adobe Flash. Součástí dodání bylo i zakázkové upravení systému iTutor pro automatizaci příjmu kriptovaných off-line souborů z interakcemi studentů, které vznikají na jednotlivých restauracích
United States Steel Corp. - EMS
United States Steel Corp. - EMS
Jednoduchý, ale efektivní kurz vzdělávající zaměstnance US Steel Corp. v oblasti řízení spotřeby energií. Pro zvýšení zapamatovatelnosti vykládané látky je kurz provázen mluveným slovem, doplněn ilustrativní grafikou a jednoduchými animacemi.
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a způsob výkladu. Poté byly vytvořeny nahrávky provázejího mluveného slova, jež byly zpracovány do obsahu kurzu a do výsledné didaktické podpoby. Kurz byl kompletně vyvinut v týmovém vývojovém prostředí iTutor CDS/Publisher.
Jednoduchý, ale efektivní kurz vzdělávající zaměstnance US Steel Corp. v oblasti řízení spotřeby energií. Pro zvýšení zapamatovatelnosti vykládané látky je kurz provázen mluveným slovem, doplněn ilustrativní grafikou a jednoduchými animacemi.
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a způsob výkladu. Poté byly vytvořeny nahrávky provázejího mluveného slova, jež byly zpracovány do obsahu kurzu a do výsledné didaktické podpoby. Kurz byl kompletně vyvinut v týmovém vývojovém prostředí iTutor CDS/Publisher.
T-Mobile Security
T-Mobile Security
Kurz T-Mobile Security slouží k proškolení pracovníků o bezpečnostní problematice v T-Mobile. Kurz byl vyvinut zakázkově pro T-Mobile a obsahuje řadu výukových strategií jako jsou postupné odkrývání, zpětná vazba dotazy, ozvučení, animace, komiksové příběhy či učební pomůcky. Více o e-learning v T-Mobile v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a způsob výkladu. Poté společně s pracovníky T-Mobile zpracovali obsah kurzu do výsledné didaktické podpoby. Po odsouhlasení v T-Mobile pak pracovníci Kontis kurz vyvinuli v týmovém vývojovém prostředí iTutor CDS/Publisher, které umožnilo průběžně v době vývoje zapracovávat připomínky do obsahu a zapracované změny dávat ihned k dispozici pracovníkům T-Mobile.
Kurz T-Mobile Security slouží k proškolení pracovníků o bezpečnostní problematice v T-Mobile. Kurz byl vyvinut zakázkově pro T-Mobile a obsahuje řadu výukových strategií jako jsou postupné odkrývání, zpětná vazba dotazy, ozvučení, animace, komiksové příběhy či učební pomůcky. Více o e-learning v T-Mobile v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a způsob výkladu. Poté společně s pracovníky T-Mobile zpracovali obsah kurzu do výsledné didaktické podpoby. Po odsouhlasení v T-Mobile pak pracovníci Kontis kurz vyvinuli v týmovém vývojovém prostředí iTutor CDS/Publisher, které umožnilo průběžně v době vývoje zapracovávat připomínky do obsahu a zapracované změny dávat ihned k dispozici pracovníkům T-Mobile.
Česká pojišťovna - Vyjednávání a klientský přístup
Česká pojišťovna - Vyjednávání a klientský přístup
Kurz slouží ke zvládnutím technik jednání s klientem. Jádrem kurzu je animovaný příběh, který je doplněn teoretickým zázemím a cvičeními. Příběh simuluje vyjednávání, student má možnost se na jednání připravit, volit různé varianty, a ty porovnávat s řešeními, které připravili autoři. V každé fázi jednání (= fázi příběhu) je současně nabízena související teorie, kterou lze samozřejmě studovat i samostatně. Více o e-learning v České pojišťovně v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Česká pojišovna požadovala dodání kurzu včetně obsahu. Jako dodavatel obsahu byla zvolena společnost Expertis, která dodala kompletní obsahovou část včetně příběhu. Společnost Kontis poté vytvořila analýzu dle normy MCS. Součástí analýzy byl Obchodní model specifikující ceny, termíny, model ROI a smluvní podmínky, Uživatelský model obsahující návrhy postaviček a scén, scénáře užití, storyboardy příběhu a kompletní obsah a Technologický model, specifikující použití technologie, požadavky na koncové stanice a požadavky na server. Jako vývojový nástroj vzhledem k velkému množství vektorových animací byl zvolen Adobe Flash, do kterého Kontis doprogramoval potřebnou AICC komunikaci, aby kurz mohl být řízen v řídícím systému iTutor, který Česká pojišťovna používá.
Kurz slouží ke zvládnutím technik jednání s klientem. Jádrem kurzu je animovaný příběh, který je doplněn teoretickým zázemím a cvičeními. Příběh simuluje vyjednávání, student má možnost se na jednání připravit, volit různé varianty, a ty porovnávat s řešeními, které připravili autoři. V každé fázi jednání (= fázi příběhu) je současně nabízena související teorie, kterou lze samozřejmě studovat i samostatně. Více o e-learning v České pojišťovně v případové studii
Jak byl kurz vyvinut
Česká pojišovna požadovala dodání kurzu včetně obsahu. Jako dodavatel obsahu byla zvolena společnost Expertis, která dodala kompletní obsahovou část včetně příběhu. Společnost Kontis poté vytvořila analýzu dle normy MCS. Součástí analýzy byl Obchodní model specifikující ceny, termíny, model ROI a smluvní podmínky, Uživatelský model obsahující návrhy postaviček a scén, scénáře užití, storyboardy příběhu a kompletní obsah a Technologický model, specifikující použití technologie, požadavky na koncové stanice a požadavky na server. Jako vývojový nástroj vzhledem k velkému množství vektorových animací byl zvolen Adobe Flash, do kterého Kontis doprogramoval potřebnou AICC komunikaci, aby kurz mohl být řízen v řídícím systému iTutor, který Česká pojišťovna používá.
A mnoho dalších e-kurzů přesně na míru různorodým zákazníkům. Neváhejte nás kontaktovat, pokud máte vlastní představu kurzu, který potřebujete navrhnout a zpracovat. Obratem Vám zašleme nezávaznou nabídku.